معلم اینترنتی SolidProfessor با SOLIDWORKS همکاری می کند و دوره های دارای گواهینامه به شرکت کنندگان می دهد.


پرینتر سه بعدی پرشیا


همچنانکه تکنولوژی به پیشرفت نمایی خود ادامه می دهد آینده ی صنعت و تولید دارد به گونه ای می شود که کارمندان نیاز به داشتن یک حداقل دانش از تکنولوژی سه بعدی باشند. خودروسازی، additive manufacturing و نرم افزار طراحی کامپیوتری (CAD)، همه در حال بدست آوردن نقش های مهمی در ضروریات شغلی جدید هستند؛ و هر کارمندی که می خواهد یک شغل موفق و طولانی داشته باشد بهتر است هرچه سریعتر خود را با ضروریات و نیازهای موجود وفق دهد یا اینکه خطرهای محتمل بعدی را بپذیرد. آموزش اینترنتی اغلب مورد ظلم و قضاوت بد قرار گرفته اند. با این حال اینترنت به صورت بی سرو صدایی در حال تبدیل به یک ابزار کاربردی در آشنا کردن مردم با نرم افزارها و تکنولوژی های پیشرفته می شود.

این هفته مربی اینترنتی SolidProfessor همکاری جدیدی با SOLIDWORKS برقرار کرد تا بتواند از این طریق مجموعه ای از دوره های آموزشی را ارائه بدهد. این دوره ها به منظور کمک به کسب مهارت در صنایع کلیدی و مهم طراحی و ترتیب داده شده اند. آخرین بار SolidProfessor را ماه گذشته در SOLIDWORKS World دیدیم. جایی که در مورد گواهی های فنی جدید خود بحث می کردند. با کمک همدیگر چندین روش آموزشی اینترنتی برای بدست آوردن گواهی استادیاری SOLIDWORKS (CSWA) و گواهی استادی SOLIDWORKS (CSWP) ترتیب دیده اند. این گواهی ها برای دانش آموزان جوانی که به این امید هستند که به محض ورود به بازار کار تجربه کسب کنند یا مهندس ها و طراحان فعلی که می خواهند رزومه ای برای خود ایجاد کنند و مجموعه مهارتهای خود را بیافزایند، بسیار ایده آل هستند.

مدیر ارشد برنامه ی گواهینامه جهانی (Worldwide Certification Program) در SOLIDWORKS، Mike Puckett، چنین گفت: برای حدود 20 سال، برنامه ی گواهینامه SOLIDWORKS به کاربران در سرتاسر دنیا کمک کرده است تا مهارتهایشان را به همتایانشان، کارفرمایان و یا روؤسا به اثبات برسانند. به دلیل اینکه جامعه ی کاربران دارای گواهینامه در این تابستان به 250000 نفر رسید، توانایی آموزش و گواهی دادن به کاربران جدید از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. گرفتن مدارک CSWA و CSWP از طریق SolidProfessor یک گام مهم برای کاربران SOLIDWORKS است که یکی از گواهینامه های شناخته شده ی صنعت ما را دریافت کنند. من بسیار خوشحالم از اینکه می بینم یکی از قدیمیترین شرکای ما این قابلیت را برای جامعه کاربران ما فراهم آورده است. این برنامه اس است که مطمئن هستم به ما کمک خواهد کرد تا به هدف فراهم آوردن این مدرک برای همه، برسیم.

به جز SOLIDWORKS، SolidProfessor همچنین دوره های آموزشی برای هر CAD، CAE یا تکنولوژی سه بعدی موجود، شامل دوره های گواهی دار برای SketchUp، MeshMixer، 3ds Max و Fuel3D ارائه می دهد. این دوره های SOLIDWORKS از ترکیب ویدئوهای آموزشی، تمرین های عملی، و ارزیابی های مهارتی اینترنتی، برای کمک به بهبود دانش های مورد نیاز برای گذراندن امتحانات CSWA و CSWP، استفاده می کند.

مدیر اجرایی SolidProfessor، Tony Glockler، توضیح داد: امتحانات CSWA و CSWP بسیار جدی هستند و مهارتهای زیادی را پوشش می دهند و به دقت و سرعت نیاز دارند. SolidProfessor و SOLIDWORKS برای ارائه ی یک مسیر رسیدن به مهارت در صنعت با هم مشارکت کرده اند. داشتن گواهینامه ی صنعتی می تواند به مهندسان کمک کند تا با دادن مهارت های صنعتی به آنها، یک شغل پیدا کنند یا در شغل فعلی خود پیشرفت کنند. بدست آوردن مهارتهای جدید و نشان دادن مهارتهایتان از طریق این گواهینامه ها، به مهندسان و طراحان کمک می کند تا بهتر توسط کارفرمایان دیده شوند، ترفیع پیدا کنند یا پول جمع آوری کنند. این گواهینامه ها، هم اراده­ی شما را برای بهبود دادن مهارت­هایتان به اثبات می رساند و هم دانش فنی شما را نشان می دهد. گرفتن یک گواهی ثابت می کند که شما نه تنها دانش کلی از SOLIDWORKS دارید بلکه بر روی شغل و خودتان سرمایه گذاری کرده اید.

به عنوان بخشی از همکاری شان با SOLIDWORKS، SolidProfessor کدهای امتحانی رایگان به دانشجویانی که می خواهند مسیر گرفتن گواهینامه SOLIDWORKS خود را کامل کنند، ارائه می دهد. زمانی که شرکت کنندگان در دوره ها، مسیر گرفتن گواهینامه را به اتمام برسانند، کسب حداقل 80 درصد از ارزیابی ها و گواهی های فنی SolidProfessor، می توانند برای دریافت مدارک امتحان های CSWA و CSWP ایمیل ارسال کنند.

روند گرفتن مدر SOLIDProfessor CSWA شامل سه دوره است:

·        آشنایی با SOLIDWORKS

·        ترسیم های SOLIDWORKS

·        دوره ی آمادگی CSWA

روند گرفتن مدر SOLIDProfessor CSWP شامل سه دوره است:

·        ضروریات SOLIDWORKS برای بخش ها و مونتاژکاری ها

·        بخش های پیشرفته ی SOLIDWORKS

·        مونتاژکاری های پیشرفته ی SOLIDWORKS

·        دوره ی آمادگی CSWP

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های SOLIDWORKS می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

http://www.solidworks.com/sw/support/solidworks-certification.htm

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و گواهینامه های ارائه شده توسط SolidProfessor،  به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.solidprofessor.com/certificates/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.