شرکت فنی HeyGears قصد دارد یک ساختمان R&D ویژه ی پرینت سه بعدی در کشور چین تاسیس کند

پرینتر سه بعدی پرشیا



براساس گفته ها شرکت فنی HeyGears، یک شرکت چینی، قصد دارد یک میلیون RMB (معادل 148 میلیون دلار) برای تاسیس یک ساختمان تحقیقاتی پرینت سه بعدی جدید هزینه کند. این مر.ز جدید پرینت سه بعدی، در نهایت قصد دارد صنعت پرینت سه بعدی ملی چین را توسعه دهد، این مرکز قرار است در Foshan، استان Guangdong در چین، دایر شود.

شرکت فنی HeyGears مستقر در Guangzhou، از زمان تاسیسش در سال 2015، با داشتن تخصص در وسایل شنیداری از قبیل هدفون، هدفون کوچک، فعالیت های خود را بر روی وسایل هوشمند متمرکز کرده است. این شرکت که از تکنولوژی های پرینت سه بعدی در توسعه و تحقیقات استفاده می کند، با اعلام تاسیس این مرکز پرینت سه بعدی، به دنبال گسترش قابلیت های خود در زمینه ی additive manufacturing است.

در چین، پرینت سه بعدی به عنوان یک تکنولوژی که نقش مهمی را در آینده ایفا خواهد کرد در نظر گرفته می شود، و یک بخش کلیدی در استراتژی China 2025 که توسط دولت مدیریت می شود، است. China 2025 یک طرح وسیع برای ارتقاء صنعت چین از طریق تولید هوشمند است. براساس تکنولوژی HeyGears، این صنعت هنوز در جایگاه اولیه و ابتدایی است تا بتوان از آن در قسمت تولید و بهبود وسایل الکترونیکی پوشیدنی بهره برداری کرد. 

این ساختمان توسعه و تحقیقات پرینت سه بعدی یک بیلیون یوان شامل سه بخش اصلی است: یک پایگاه آموزشی و یادگیری مخصوص پرینت سه بعدی؛ یک مرکز توسعه و تحقیقات بین المللی پرینت سه بعدی؛ و یک مرکز خدمات تولیدی بین المللی پرینت سه بعدی. براساس گفته ها این بخش آخر شامل پرورش استعداد، توسعه ی محصول، تولید CNC، تولید پرینت سه بعدی و غیره، می شود.

روی هم رفته، این سه مرکز که تشکیل دهنده ی ساختمان پرینت سه بعدی HeyGears هستند این شرکت را قادر می سازند تا پذیرش پرینت سه بعدی را برای محصولات خود سرعت ببخشد. در یک مقیاس بزرگتر، هدف این است که پایه های توسعه ی صنعت پرینت سه بعدی در چین، ارتقاء داده شود.

همانطور که این شرکت توضیح می دهد، با افزایش محبوبیت پرینت سه بعدی و رشد کاربردهای آن، نیاز به تکنولوژی های پیشرفته تر پرینت سه بعدی، علاوه بر دستگاه ها و افراد باتجربه ی بیشتر، بیشتر می شود. با دایر کردن یک مرکز توسعه و تحقیقات پیشرفته ی پرینت سه بعدی، HeyGears اعتقاد دارد که آن دارای پایه های مستحکم برای حمایت پذیرش بیشتر additive manufacturing است.

در حال حاضر، تکنولوژی HeyGears از تکنولوژی پرینت سه بعدی برای تولید هدفون های Enron استفاده می کند. این شرکت می گوید این محصول اولین محصولی است که قرار است با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی تولید شود.

علاوه بر صنعت پرینت سه بعدی رو به بهبود چین، HeyGears امیدوار است که مرکز پرینت سه بعدی جدیدش به برقراری ارتباط بین ایده های تحقیقاتی بین المللی و خانگی کمک کند. به عنوان بخشی از این تلاش، موسسان HeyGears می گویند آنها مدارس بین المللی افراد نخبه با هدف آوردن تکنولوژی خارجی به داخل چین، تاسیس خواهند کرد، همه برای این هدف که از تکنولوژی additive manufacturing برای تولید انبوه استفاده کنند.

همچنین، این مرکز توسعه و تحقیقاتی پرینت سه بعدی، تحقیقاتی در زمینه ی مواد پرینت سه بعدی انجام خواهد داد. HeyGears می گوید که قصد دارد یک شرکت مواد پرینت سه بعدی ، و یک سیستم تولید مواد را دایر کند. هدف آن فراهم کردن کل چرخه ی صنعت است، از طراحی تا تولید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.